dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dava edeceğim veremediğinizi yazılı olarak verin de bakalım. tl alsan o paraya dövüz alamazsın bence tl alma.
Katılıyorum. Banka kurları epey düşük.
TL olarak çekerseniz 19.70 19.80 dan bozup verirler bir kaç ay içinde doviz ciddi değerleneceğinden ciddi zararın olur.