devletin elinde şu anda altından başka herhangi bir döviz yok. TL faizi düşerken( SÖZDE ) dolar faizi artıyor.
enkaz derin, dış borç uçmuş, bütçe açığı coşmuş, kasa boş, rezerv ekside, habire altın satıyoruz, deprem böglesi için en az 50 milyar dolar para lazım, batı ile ilişkiler zaten bitik, yatırımcı kaçmış gitmiş, 2024'e ertelenmiş bir sürü borç var. CDS değeri uzaya gidiyor.
o yüzden devletin şu anda sizin paranıza ihtiyacı var.