Merkez bankası bu olayı 2 3 yıldır zaten sıkıştırıyordu döviz karaborsada ihracat yaptığımızda direk çöküyor tl'ye çeviriyor ithalat yapacağımızda para ile döviz vermiyor 2 3 lira makas açıyor şu anda faiz bile %50'den hesaplanıyor seçim bankalara yaradı.