• 22-05-2023, 11:27:14
    #64
    Ailesi aklına girmiş olabilir hatta ailesinden çok annesi girmiş olabilir. Kızlardan çok annelerinden çekiyoruz bu devirde. Sütten ağzı yanan biri olarak söylüyorum. Anne etkisi altına aldıysa siz evde yaşamaktan çok nişanlınızla sağlıklı yaşayabilecek misiniz bunu tartın ondan sonra karar verin. Şimdiden hayırlısı olsun hakkınızda
  • 22-05-2023, 11:27:56
    #65
    Yengenin ailesi anadolu yakasında mı? Kendilerine yakın bir yer de mi ev istiyolar acaaba? Evi kiraya verip farklı muhit bakılabilir belki.. Ama ev sahibide önemli kiraya çıkınca. oturup konuşulmalı
  • 22-05-2023, 11:31:32
    #66
    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yengenin ailesi anadolu yakasında mı? Kendilerine yakın bir yer de mi ev istiyolar acaaba? Evi kiraya verip farklı muhit bakılabilir belki.. Ama ev sahibide önemli kiraya çıkınca. oturup konuşulmalı
    Evet onuda istiyor kendi ailesine yakin olmasini
  • 22-05-2023, 11:32:18
    #67
    Benden bu kadar, daha iyisini siz yapın de hocam. millet bütçesine uygun kiralık ev bulduğuna şükrediyor. bu durum çok can sıkıcı.
  • 22-05-2023, 11:43:42
    #68
    Zor durum. Karşındaki kişi sürekli senden bir beklenti içinde olacaksa ömür boyu stres yaşarsın.
    Birlikte çalışır daha güzel bir ev alırız kafasına gelmezse işin zor.
    Nişanlılık sürecinde her kızın ayarı biraz kaçıyor, onu da gözardı etmemek lazım. Özellikle anneler kızlarının beynini yıkıyor
    Bu senin kararın, biz ne desek boş. Buraya yazdığına göre canını epey sıkmış.
    Ben olsam resti çeker, istediğim noktaya gelmesini beklerdim. Taviz verirsen ileride daha fazla taviz vermek zorunda kalırsın.
  • 22-05-2023, 11:54:59
    #69
    metehans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zor durum. Karşındaki kişi sürekli senden bir beklenti içinde olacaksa ömür boyu stres yaşarsın.
    Birlikte çalışır daha güzel bir ev alırız kafasına gelmezse işin zor.
    Nişanlılık sürecinde her kızın ayarı biraz kaçıyor, onu da gözardı etmemek lazım. Özellikle anneler kızlarının beynini yıkıyor
    Bu senin kararın, biz ne desek boş. Buraya yazdığına göre canını epey sıkmış.
    Ben olsam resti çeker, istediğim noktaya gelmesini beklerdim. Taviz verirsen ileride daha fazla taviz vermek zorunda kalırsın.
    Restilk gün çektim hocam şuanki durum "bu evde oturalım ileride (ilk fırsatta) daha iyisine geçeriz."
  • 22-05-2023, 11:58:06
    #70
    yanlış anlamamanızı umut ederek ben evi gördükten sonraki ilk telefon görüşmesinden sonra irtibatı keserdim.
  • 22-05-2023, 11:59:49
    #71
    Hocam burayı kiraya verin, onların istediği yerden kira tutun.
  • 22-05-2023, 12:01:02
    #72
    Aile herseye salca oluyorsa ve boyle basit bir sey icin nisanlinizla tartisip (sigorta attiriyorsa) bence once size bir cift terapisi oneririm. Cift terapisinden sonra da ailelerinizi evliliginize cok bulastirmadan yuvanizi kurun. Aileler salca olacak gibi duruyorsa bos verin, nisanlanmayin, nisanlandiysaniz da evlenmeyin. Yoksa evlendikten sonra isler daha da cirkeflesir, nafaka odemek zorunda kalirsiniz!
    • ZekiOzl
    ZekiOzl bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.