Aile herseye salca oluyorsa ve boyle basit bir sey icin nisanlinizla tartisip (sigorta attiriyorsa) bence once size bir cift terapisi oneririm. Cift terapisinden sonra da ailelerinizi evliliginize cok bulastirmadan yuvanizi kurun. Aileler salca olacak gibi duruyorsa bos verin, nisanlanmayin, nisanlandiysaniz da evlenmeyin. Yoksa evlendikten sonra isler daha da cirkeflesir, nafaka odemek zorunda kalirsiniz!