Zor durum. Karşındaki kişi sürekli senden bir beklenti içinde olacaksa ömür boyu stres yaşarsın.
Birlikte çalışır daha güzel bir ev alırız kafasına gelmezse işin zor.
Nişanlılık sürecinde her kızın ayarı biraz kaçıyor, onu da gözardı etmemek lazım. Özellikle anneler kızlarının beynini yıkıyor

Bu senin kararın, biz ne desek boş. Buraya yazdığına göre canını epey sıkmış.
Ben olsam resti çeker, istediğim noktaya gelmesini beklerdim. Taviz verirsen ileride daha fazla taviz vermek zorunda kalırsın.
Restilk gün çektim hocam şuanki durum "bu evde oturalım ileride (ilk fırsatta) daha iyisine geçeriz."