Arkadaşlar yarın genel olarak resmi tatil ve çalıştığım işyeri çalışacaksınız diyor böyle saçmalık olabilir mi hakkımız değil mi bu tatil olayı
Özel sektör de medyacılık yapıyorum
19 mayıs çalışanlar için tatil mi
13
●294
- 18-05-2023, 18:24:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 18-05-2023, 18:26:48hocam devlet kurumlarından bir tanesinde çalışsanız tatil olabilirdi ama kendiniz söylüyorsunuz özel sektör , o yüzden sanmıyorum.
- 18-05-2023, 18:27:55devlet dairesinde ki de çalışan bizde çalışanız hocam öyle ayrım gayrım mı olurbugracreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önceki çalıştığım şirkette bile tüm resmi tatiller geçerliydi burda 1 mayısta bile çalışmışlar - 18-05-2023, 18:29:08sonuç olarak devlete çalışmıyorsunuz kişisel bir şirketin sahibi için çalışıyorsunuz o yüzden patron ne derse o hocamemiraydogan34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2023, 18:30:16bugracreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHocam yalnız bizde sigortalıyız genel olarak özel sektörler de bu kurala uyuyor dandirik e ticarer deposunda bile çalışırken resmi tatil geçerliydi yanibugracreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle