• 18-05-2023, 18:24:52
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar yarın genel olarak resmi tatil ve çalıştığım işyeri çalışacaksınız diyor böyle saçmalık olabilir mi hakkımız değil mi bu tatil olayı
    Özel sektör de medyacılık yapıyorum
  • 18-05-2023, 18:26:24
    #2
    Mesaini verecek işte.Sen devlet dairesinde çalışmıyorsun ki...
  • 18-05-2023, 18:26:48
    #3
    hocam devlet kurumlarından bir tanesinde çalışsanız tatil olabilirdi ama kendiniz söylüyorsunuz özel sektör , o yüzden sanmıyorum.
  • 18-05-2023, 18:27:19
    #4
    Özel sektöre hoşgeldiniz
  • 18-05-2023, 18:27:55
    #5
    bugracreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam devlet kurumlarından bir tanesinde çalışsanız tatil olabilirdi ama kendiniz söylüyorsunuz özel sektör , o yüzden sanmıyorum.
    devlet dairesinde ki de çalışan bizde çalışanız hocam öyle ayrım gayrım mı olur
    Daha önceki çalıştığım şirkette bile tüm resmi tatiller geçerliydi burda 1 mayısta bile çalışmışlar
  • 18-05-2023, 18:29:02
    #6
    Çalıştırsa bile mesai vermesi lazım onu da vermezse kul hakkı
  • 18-05-2023, 18:29:08
    #7
    emiraydogan34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    devlet dairesinde ki de çalışan bizde çalışanız hocam öyle ayrım gayrım mı olur
    sonuç olarak devlete çalışmıyorsunuz kişisel bir şirketin sahibi için çalışıyorsunuz o yüzden patron ne derse o hocam
  • 18-05-2023, 18:30:16
    #8
    bugracreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam devlet kurumlarından bir tanesinde çalışsanız tatil olabilirdi ama kendiniz söylüyorsunuz özel sektör , o yüzden sanmıyorum.
    bugracreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonuç olarak devlete çalışmıyorsunuz kişisel bir şirketin sahibi için çalışıyorsunuz o yüzden patron ne derse o hocam
    Hocam yalnız bizde sigortalıyız genel olarak özel sektörler de bu kurala uyuyor dandirik e ticarer deposunda bile çalışırken resmi tatil geçerliydi yani
  • 18-05-2023, 18:34:28
    #9
    Üyeliği durduruldu
    welcome to private sector