emiraydogan34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
devlet dairesinde ki de çalışan bizde çalışanız hocam öyle ayrım gayrım mı olur
sonuç olarak devlete çalışmıyorsunuz kişisel bir şirketin sahibi için çalışıyorsunuz o yüzden patron ne derse o hocam