hocam devlet kurumlarından bir tanesinde çalışsanız tatil olabilirdi ama kendiniz söylüyorsunuz özel sektör , o yüzden sanmıyorum.
sonuç olarak devlete çalışmıyorsunuz kişisel bir şirketin sahibi için çalışıyorsunuz o yüzden patron ne derse o hocam
Hocam yalnız bizde sigortalıyız genel olarak özel sektörler de bu kurala uyuyor dandirik e ticarer deposunda bile çalışırken resmi tatil geçerliydi yani