hocam devlet kurumlarından bir tanesinde çalışsanız tatil olabilirdi ama kendiniz söylüyorsunuz özel sektör , o yüzden sanmıyorum.
devlet dairesinde ki de çalışan bizde çalışanız hocam öyle ayrım gayrım mı olur
Daha önceki çalıştığım şirkette bile tüm resmi tatiller geçerliydi burda 1 mayısta bile çalışmışlar