• 16-05-2023, 02:11:23
    #10
    site linki satmayı planlarsanız ilgilenebilirim
  • 16-05-2023, 02:12:18
    #11
    arbitraj fırsatı yakalamışsınız hocam dengelenmeden evvel hızlı hareket edin
  • 16-05-2023, 02:12:56
    #12
    azizeryldz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site linki satmayı planlarsanız ilgilenebilirim
    Ufak 5 10 K tutarlar ile deneme yapacağım. Eğer oluyorsa, gerçekten tüm r10 u paraya doyurucam
    • azizeryldz
    azizeryldz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-05-2023, 02:14:29
    #13
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arbitraj fırsatı yakalamışsınız hocam dengelenmeden evvel hızlı hareket edin
    7K da 400 tl fark geldi. Çok güzl rakam. Şimdi 5 10 K arası deneme yapacağım bakalım olacakmı en kötü 50 100 tl kaybın olur. Eğer olursa of diyorum.

    Ve bu çok uzun zamandır böyle
  • 16-05-2023, 02:17:01
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7K da 400 tl fark geldi. Çok güzl rakam. Şimdi 5 10 K arası deneme yapacağım bakalım olacakmı en kötü 50 100 tl kaybın olur. Eğer olursa of diyorum.

    Ve bu çok uzun zamandır böyle
    şuan seçim nedeniyle ve kurdaki dalgalanmadan dolayı böyle insanlar şuanda bir çoğu bu tarz arbitraj fırsatlarını yakalamak için uğraşıyor
    genelde ne kadar varsa cepte hepsini kullanır insanlar çünkü bir yerden sonra kur dengelenince bu fırsat kaçar sizin dediğiniz gibi uzun zamandır böyleyse kur dalgalanmasının başladığı günden beridir
    en büyük tavsiyem ilk arbitrajınız ise hocam her işlem sonrası o borsanın coinmarketcaptaki kaydından usdt sell usdt buy kısmını kontrol edin bazen bu tarz şeyleri toplu olarak insanlar değerlendirince borsa alım satımı kapatıyor
  • 16-05-2023, 02:25:44
    #15
    Aynı borsa mı bilmiyorum ancak ben basladım bile hocam kur dengelenmeden baslamanızı öneririm
  • 16-05-2023, 02:27:16
    #16
    USD ile USDT aynı şey değil hocam. USDT zaten hep Merkez Banakası kurundan fazla olur. Diğer borsaya ETH gönderip direk çekmekten bahsediyorsunuz ama alırkende ETH'yi daha yüksekten almak zorundasınız.
    Buna rağmen arada bir fark oluşup kazanç sağlıyorsa bunun adı arbitraj hocam. Borsa çok hacimli değilse tek başınıza yapın kimseye söylemeyin, elinizdekinden olursunuz.
  • 16-05-2023, 02:44:32
    #17
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    USD ile USDT aynı şey değil hocam. USDT zaten hep Merkez Banakası kurundan fazla olur. Diğer borsaya ETH gönderip direk çekmekten bahsediyorsunuz ama alırkende ETH'yi daha yüksekten almak zorundasınız.
    Buna rağmen arada bir fark oluşup kazanç sağlıyorsa bunun adı arbitraj hocam. Borsa çok hacimli değilse tek başınıza yapın kimseye söylemeyin, elinizdekinden olursunuz.
    Hocam şimdi 6800 tl lik bir transfer yaptım. Geri 7180 olarak aldım. Ama denerken ben ufak zarar ettim neden derseniz paribudan aldım bana geçirdi. eğer hazırda Tether veya Etherium unuz varsa vereyim cüzdan transfer yapın karı bölüşelim alıp oraya göndermekle olmuyormuş. Ama hazırda olup olanı gonderseydim kesin kar vardı.
  • 16-05-2023, 03:26:01
    #18
    pm gönderdim dönebilirseniz çok sevinirim.