USD ile USDT aynı şey değil hocam. USDT zaten hep Merkez Banakası kurundan fazla olur. Diğer borsaya ETH gönderip direk çekmekten bahsediyorsunuz ama alırkende ETH'yi daha yüksekten almak zorundasınız.
Buna rağmen arada bir fark oluşup kazanç sağlıyorsa bunun adı arbitraj hocam. Borsa çok hacimli değilse tek başınıza yapın kimseye söylemeyin, elinizdekinden olursunuz.
Hocam şimdi 6800 tl lik bir transfer yaptım. Geri 7180 olarak aldım. Ama denerken ben ufak zarar ettim neden derseniz paribudan aldım bana geçirdi.

eğer hazırda Tether veya Etherium unuz varsa vereyim cüzdan transfer yapın karı bölüşelim

alıp oraya göndermekle olmuyormuş. Ama hazırda olup olanı gonderseydim kesin kar vardı.