USD ile USDT aynı şey değil hocam. USDT zaten hep Merkez Banakası kurundan fazla olur. Diğer borsaya ETH gönderip direk çekmekten bahsediyorsunuz ama alırkende ETH'yi daha yüksekten almak zorundasınız.
Buna rağmen arada bir fark oluşup kazanç sağlıyorsa bunun adı arbitraj hocam. Borsa çok hacimli değilse tek başınıza yapın kimseye söylemeyin, elinizdekinden olursunuz.