Yaklaşık 4 gündür yapıyorum. Tabii sizin yaptığınızın daha farklısını günde 15-20 K civarı bırakıyor son 4 gündür.
Not: Arkadaşlar maalesef size söyleme şansım bulunmamakta, yığılma olduğunda kendi ekmek kapımı riske atmış olurum.
Sanırım Parayı Bulma Vakti Geldi :)
36
●5.386
- 16-05-2023, 05:08:11
- 16-05-2023, 11:49:18USDT TRY aratın bütün borsalarda...En düşük fiyat olandan satın alın , en yüksek fiyattan olana transfer edip satın..
Örneğin şu an binance huobi arasında yüzde 1 fark var...

Bir sürü borsa var.Bulamıyorum diyorsanız coinmarketcap'ten girin borsaları bulun deneyin..
Şu an bir borsada mesela 1 usdt 21.33 TRY yapıyor
Satabilirseniz o fiyata güzel para var..

- 16-05-2023, 13:09:52TR kurundan coinler daha pahalıya al-sat yapılıyor.
ÖRNEK;
TRX-USDT İŞLEM ÇİFTİ = 1.39 TL

TRX-TRY İŞLEM ÇİFTİ = 1.44 TL

E-book gelir mi diyen arkadaşlar bu durumdan para kazanmanız çok çok zordur. Yurt dışı vatandaşlığınız varsa eğer borsa hesabınıza komisyonu az şekilde döviz yatırabilirseniz, döviz farkından dolayı arbitraj yapabilirsiniz. Lakin bu iş Türkiye'de neredeyse imkansıza yakın. - 16-05-2023, 13:35:21Günde 15-20K bırakıyor diyorlar, hadi canım sende
. Eli olan yazıyor... Bıraksa bile acemi şansıdır bir kaç işlem sonra patlarsınız
Çoğu kişinin tahmin ettiğişeyin adı arbitrajdır ve ciddi oranlarda kazanabilmenizi için günde defalarca yüksek oranlarda işlemler yapmanız gerekli. Ancak farklı bir metottan bahsedilmiş. Binance kredi kartından dolar alma muhabbeti zaten 2 aydır kullanılan bir metot ve başınız ağrır. Yakınen tanıdığım birisinin banka hesabı + binance hesabı kitlendi haberiniz olsun. 5K TL kar edip 10K TL ileride fraud işlem soruşturması cezası ödemeyi kabul ediyorsanız sahne sizin... - 16-05-2023, 15:25:326 yıldır bu piyasadayım 15-20 K yı büyük görüyorsan bu senin bilgisiz ve dar görüşlü olmanla ilgili.Technique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15K demek 750 dolar bile etmiyor. Kripto piyasasında günde 750 dolar kazanmayı hayal görüyorsan öncelikle piyasa araştırması yapmanı ve kendine vizyon edinmeni öneririm.
Wise gibi kapatmasınlar açığı fazla insan yapmasın 
Satabilirseniz o fiyata güzel para var..


. Eli olan yazıyor... Bıraksa bile acemi şansıdır bir kaç işlem sonra patlarsınız