Bilgili birisi bize yardımcı olursa sevinirim tarihleri ekliyorum
19.01.2023 sigorta girisin oldu sevgilime 04.02.2023 hesap kesim tarihi söylendi 21.02.2023 tarihinde maaşı yattı 04.02.2023 tarihinden 21.02.2023 tarihine kadar çalışmış olduğun 17günlük maaşı yok benmi yanlış hesaplıyorum bu adamlar bidahaki ay 04 yine kesti ama yine 20 si gibi gev verdiler ve asgari ücret verdiler fazla 1 kurus bile vermediler nekadar alcak şimdi icerden
Sevgilimin nekadar içerde maaşı var
7
●572
- 11-05-2023, 16:49:48Üyeliği durdurulduHocam 45 gün çalışır işçi 30 günlük maaş alır. 15 gün içerde kalır. 04.07.2023 tarihinde işten çıktığını ve maaşını alıp çıktığını varsayalım. 04.08.2023'te 15 günlük maaş yatacak.
- 11-05-2023, 16:51:27Hocam şöyle oluyor örneğin maaş günleri oluyor
Girmiş 04.02.2023 de hesap kesim tarihiymis yani o zamana kadar ilk parasını alıyor sonrasında diyelim ki 25 inde çıksa bile çalışsa bile 04.03.2023 tarihinde gene ödeme alçak yani o para diğer ay maaşı ile komple verillecektir - 11-05-2023, 17:00:19o maaş hiç verilmediDogukanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Musteri hizmetleri izmirsyst3mown3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet bende o şekilde düşündüm hesaplarıma göre 17 günlük alacakangelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam maaşı ama 4 dünde verilmiyo 21 de veriliyor 21 de isten çıksa o güne kadar olan para ne olcaktı bidahaki ay 4 de kesilip yine 20 si gibi verdlertayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 11-05-2023, 17:03:59Normalde hesap ay sonu kesilir. Bu işyeri ayın 4ünde hesap kesiyor.Lexan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yasal olarak maaşını en geç o ay içinde 21ine kadar vermek zorunda ve işyeri son güne kadar bekliyor.
Çalıştığı her gün içeride hakedişi birikmeye devam ediyor.
Bu ayın 4ünde hesabı kesildi diyelim. 21inde maaşını aldı ve çıktı. Geri kalan 17 günü ayın 4ünde hesaplanır ve diğer ayın 21inde 17 günlük ücret alır. - 11-05-2023, 17:09:43çok açıklayıcı oldu hocam çok teşekkürlertayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle