• 11-05-2023, 16:43:56
    #1
    Bilgili birisi bize yardımcı olursa sevinirim tarihleri ekliyorum

    19.01.2023 sigorta girisin oldu sevgilime 04.02.2023 hesap kesim tarihi söylendi 21.02.2023 tarihinde maaşı yattı 04.02.2023 tarihinden 21.02.2023 tarihine kadar çalışmış olduğun 17günlük maaşı yok benmi yanlış hesaplıyorum bu adamlar bidahaki ay 04 yine kesti ama yine 20 si gibi gev verdiler ve asgari ücret verdiler fazla 1 kurus bile vermediler nekadar alcak şimdi icerden
  • 11-05-2023, 16:48:40
    #2
    19 ile 04 arasını alır hocam.
  • 11-05-2023, 16:49:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hocam 45 gün çalışır işçi 30 günlük maaş alır. 15 gün içerde kalır. 04.07.2023 tarihinde işten çıktığını ve maaşını alıp çıktığını varsayalım. 04.08.2023'te 15 günlük maaş yatacak.
  • 11-05-2023, 16:50:06
    #4
    Kendisi nereli hocam ne işle meşgul
  • 11-05-2023, 16:51:27
    #5
    Hocam şöyle oluyor örneğin maaş günleri oluyor

    Girmiş 04.02.2023 de hesap kesim tarihiymis yani o zamana kadar ilk parasını alıyor sonrasında diyelim ki 25 inde çıksa bile çalışsa bile 04.03.2023 tarihinde gene ödeme alçak yani o para diğer ay maaşı ile komple verillecektir
  • 11-05-2023, 17:00:19
    #6
    Dogukanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şöyle oluyor örneğin maaş günleri oluyor

    Girmiş 04.02.2023 de hesap kesim tarihiymis yani o zamana kadar ilk parasını alıyor sonrasında diyelim ki 25 inde çıksa bile çalışsa bile 04.03.2023 tarihinde gene ödeme alçak yani o para diğer ay maaşı ile komple verillecektir
    o maaş hiç verilmedi

    syst3mown3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisi nereli hocam ne işle meşgul
    Musteri hizmetleri izmir
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 45 gün çalışır işçi 30 günlük maaş alır. 15 gün içerde kalır. 04.07.2023 tarihinde işten çıktığını ve maaşını alıp çıktığını varsayalım. 04.08.2023'te 15 günlük maaş yatacak.
    Evet bende o şekilde düşündüm hesaplarıma göre 17 günlük alacak
    tayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    19 ile 04 arasını alır hocam.
    hocam maaşı ama 4 dünde verilmiyo 21 de veriliyor 21 de isten çıksa o güne kadar olan para ne olcaktı bidahaki ay 4 de kesilip yine 20 si gibi verdler
  • 11-05-2023, 17:03:59
    #7
    Lexan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o maaş hiç verilmedi


    Musteri hizmetleri izmir

    Evet bende o şekilde düşündüm hesaplarıma göre 17 günlük alacak
    hocam mesala hocam maaşı ama 4 dünde verilmiyo 21 de veriliyor 21 de isten çıksa o para ne olcaktı bidahaki ay 4 de kesilip yine 20 si gibi verdler
    Normalde hesap ay sonu kesilir. Bu işyeri ayın 4ünde hesap kesiyor.
    Yasal olarak maaşını en geç o ay içinde 21ine kadar vermek zorunda ve işyeri son güne kadar bekliyor.
    Çalıştığı her gün içeride hakedişi birikmeye devam ediyor.
    Bu ayın 4ünde hesabı kesildi diyelim. 21inde maaşını aldı ve çıktı. Geri kalan 17 günü ayın 4ünde hesaplanır ve diğer ayın 21inde 17 günlük ücret alır.
  • 11-05-2023, 17:09:43
    #8
    tayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde hesap ay sonu kesilir. Bu işyeri ayın 4ünde hesap kesiyor.
    Yasal olarak maaşını en geç o ay içinde 21ine kadar vermek zorunda ve işyeri son güne kadar bekliyor.
    Çalıştığı her gün içeride hakedişi birikmeye devam ediyor.
    Bu ayın 4ünde hesabı kesildi diyelim. 21inde maaşını aldı ve çıktı. Geri kalan 17 günü ayın 4ünde hesaplanır ve diğer ayın 21inde 17 günlük ücret alır.
    çok açıklayıcı oldu hocam çok teşekkürler