Bilgili birisi bize yardımcı olursa sevinirim tarihleri ekliyorum
19.01.2023 sigorta girisin oldu sevgilime 04.02.2023 hesap kesim tarihi söylendi 21.02.2023 tarihinde maaşı yattı 04.02.2023 tarihinden 21.02.2023 tarihine kadar çalışmış olduğun 17günlük maaşı yok benmi yanlış hesaplıyorum bu adamlar bidahaki ay 04 yine kesti ama yine 20 si gibi gev verdiler ve asgari ücret verdiler fazla 1 kurus bile vermediler nekadar alcak şimdi icerden