o maaş hiç verilmedi
Musteri hizmetleri izmir
Evet bende o şekilde düşündüm hesaplarıma göre 17 günlük alacak
hocam mesala hocam maaşı ama 4 dünde verilmiyo 21 de veriliyor 21 de isten çıksa o para ne olcaktı bidahaki ay 4 de kesilip yine 20 si gibi verdler
Normalde hesap ay sonu kesilir. Bu işyeri ayın 4ünde hesap kesiyor.
Yasal olarak maaşını en geç o ay içinde 21ine kadar vermek zorunda ve işyeri son güne kadar bekliyor.
Çalıştığı her gün içeride hakedişi birikmeye devam ediyor.
Bu ayın 4ünde hesabı kesildi diyelim. 21inde maaşını aldı ve çıktı. Geri kalan 17 günü ayın 4ünde hesaplanır ve diğer ayın 21inde 17 günlük ücret alır.