tayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde hesap ay sonu kesilir. Bu işyeri ayın 4ünde hesap kesiyor.
Yasal olarak maaşını en geç o ay içinde 21ine kadar vermek zorunda ve işyeri son güne kadar bekliyor.
Çalıştığı her gün içeride hakedişi birikmeye devam ediyor.
Bu ayın 4ünde hesabı kesildi diyelim. 21inde maaşını aldı ve çıktı. Geri kalan 17 günü ayın 4ünde hesaplanır ve diğer ayın 21inde 17 günlük ücret alır.
çok açıklayıcı oldu hocam çok teşekkürler