Hatırlayanlar vardır belki 0.facebook.com vardı bi zamanlar.
Resimsiz facebook derdik.
Aklımda kaldığı kadarıyla internet paketi de gerekmiyordu E simgesi ile bağlanıyordu.
Bu nasıl çalışıyordu? Temelde mantığı ne? Şuan böyle bir şey yapılabilir mi?
Gececiler Toplanın.. Bu nasıl çalışıyordu?
12
●592
- 27-04-2023, 04:04:21
- 27-04-2023, 04:07:01Gece gece güzel şey getirdiniz aklıma 😁😂bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yerimi alıyorum takipteyim - 27-04-2023, 04:12:30Facebookun yaptığı özel bir şey değildi, ücretsiz erişilmesini operatörler yapmıştı. Gürcistanda mb gerektiriyordu mesela, az internet harcamak için tercih ediyorduk sadece. Faceboom Lite yani anlayacağınız.
- 27-04-2023, 04:37:01Yani teknik açıdan mümkün olmayan bir şey sadece operatör anlaşması gerekli doğru muyumJoshgunPRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-04-2023, 04:40:07İşin mümkünati açısından bir yorumum yok, yanlış yönlendirmeyeyim ama pek olası gözükmüyor. Evet, operatör anlaşması gerekebilir.bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
