• 27-04-2023, 04:04:21
    #1
    Web Tasarım ve Yazılım
    Hatırlayanlar vardır belki 0.facebook.com vardı bi zamanlar.
    Resimsiz facebook derdik.
    Aklımda kaldığı kadarıyla internet paketi de gerekmiyordu E simgesi ile bağlanıyordu.

    Bu nasıl çalışıyordu? Temelde mantığı ne? Şuan böyle bir şey yapılabilir mi?
  • 27-04-2023, 04:07:01
    #2
    bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hatırlayanlar vardır belki 0.facebook.com vardı bi zamanlar.
    Resimsiz facebook derdik.
    Aklımda kaldığı kadarıyla internet paketi de gerekmiyordu E simgesi ile bağlanıyordu.

    Bu nasıl çalışıyordu? Temelde mantığı ne? Şuan böyle bir şey yapılabilir mi?
    Gece gece güzel şey getirdiniz aklıma 😁😂
    Yerimi alıyorum takipteyim
  • 27-04-2023, 04:09:00
    #3
    vay be anılarım canlandı şuan yapılabilir mi acaba
  • 27-04-2023, 04:09:03
    #4
    Şuanki Facebook Lite
  • 27-04-2023, 04:12:30
    #5
    Facebook’un yaptığı özel bir şey değildi, ücretsiz erişilmesini operatörler yapmıştı. Gürcistan’da mb gerektiriyordu mesela, az internet harcamak için tercih ediyorduk sadece. Faceboom Lite yani anlayacağınız.
  • 27-04-2023, 04:16:21
    #6
    Facebook lite günümüzde
  • 27-04-2023, 04:25:07
    #7
    Eski günleri hatırlattınız, neşe kattınız.
  • 27-04-2023, 04:37:01
    #8
    Web Tasarım ve Yazılım
    JoshgunPRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook’un yaptığı özel bir şey değildi, ücretsiz erişilmesini operatörler yapmıştı. Gürcistan’da mb gerektiriyordu mesela, az internet harcamak için tercih ediyorduk sadece. Faceboom Lite yani anlayacağınız.
    Yani teknik açıdan mümkün olmayan bir şey sadece operatör anlaşması gerekli doğru muyum
  • 27-04-2023, 04:40:07
    #9
    bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani teknik açıdan mümkün olmayan bir şey sadece operatör anlaşması gerekli doğru muyum
    İşin mümkünati açısından bir yorumum yok, yanlış yönlendirmeyeyim ama pek olası gözükmüyor. Evet, operatör anlaşması gerekebilir.