JoshgunPRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Facebook’un yaptığı özel bir şey değildi, ücretsiz erişilmesini operatörler yapmıştı. Gürcistan’da mb gerektiriyordu mesela, az internet harcamak için tercih ediyorduk sadece. Faceboom Lite yani anlayacağınız.
Yani teknik açıdan mümkün olmayan bir şey sadece operatör anlaşması gerekli doğru muyum