Facebook’un yaptığı özel bir şey değildi, ücretsiz erişilmesini operatörler yapmıştı. Gürcistan’da mb gerektiriyordu mesela, az internet harcamak için tercih ediyorduk sadece. Faceboom Lite yani anlayacağınız.