Konu
Gececiler Toplanın.. Bu nasıl çalışıyordu?
27-04-2023, 04:04:21
#1
UbCreative
Web Tasarım ve Yazılım
Hatırlayanlar vardır belki 0.facebook.com vardı bi zamanlar.
Resimsiz facebook derdik.
Aklımda kaldığı kadarıyla internet paketi de gerekmiyordu E simgesi ile bağlanıyordu.
Bu nasıl çalışıyordu? Temelde mantığı ne? Şuan böyle bir şey yapılabilir mi?