Hatırlayanlar vardır belki 0.facebook.com vardı bi zamanlar.
Resimsiz facebook derdik.
Aklımda kaldığı kadarıyla internet paketi de gerekmiyordu E simgesi ile bağlanıyordu.
Bu nasıl çalışıyordu? Temelde mantığı ne? Şuan böyle bir şey yapılabilir mi?
Gece gece güzel şey getirdiniz aklıma 😁😂
Yerimi alıyorum takipteyim