• 25-04-2023, 13:38:58
    #19
    cl0ud adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekim Ayında XX Bir banka Kredi kartımdan 189 TL Aidat adı altında ücret almıştı banka ile telefon görüşmelerim ve şikayet var aracılığı ile ulaşmaya çalıştım fakat bir sonuç alamamıştım daha sonra E-Devlet Üzerinden Tüketici Haklarına başvuruda bulundum hakem heyeti ise beni haklı bularak alınan aidatın iade edilmesine karar verdi sonrası banka bu kara itiraz ederek Tüketici Mahkemsine verdi bu süreçte Avukat desteği alarak Bankanın Tüketici hakem heyeti itirazına savunma oluşturarak Bizlerde itiraz ettik Tüketici Mahkemesi ise Gerekçeli kararını açıklayarak beni haklı buldu ve bundan sonraki bu tür davalarda emsal karar oluşturdu.

    https://finans.mynet.com/haber/detay...rsiniz/464309/
    Tek haberle tüm haber siteleri almış. Bir yandan da en az mavi tik hizmeti kadar başarılı bir PR hocam. Olay gerçek de olsa gayet işinizi görecek bir şans olmuş.
  • 25-04-2023, 13:49:53
    #20
    umutkosse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek haberle tüm haber siteleri almış. Bir yandan da en az mavi tik hizmeti kadar başarılı bir PR hocam. Olay gerçek de olsa gayet işinizi görecek bir şans olmuş.
    Bu kadar büyük haber değeri olacağını tahmin etmiyordum.
  • 25-04-2023, 13:51:47
    #21
    yousufe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel bir emsal olmuş, tebrikler. yeşil yoncalı banka mı merak ettim ?

    2 Harfli Bankalardan bir tanesi .


    Arkadaşlar, süreç çok zor geçmedi. Siz de hakkınız olduğunu düşündüğünüz bir şeyin peşini bırakmayın. Birçok arkadaş, sürecin sıkıntılı geçtiği için hakkını aramaktan çekiniyor. Ben bir kez olsun adliyeye gitmedim, bütün süreç online olarak yürütüldü. Videoda duruşma demişim, ancak o da mahkemenin kendi için yürüttüğü bir süreç. Siz de bu süreçleri UYAP vatandaş portalından takip edebilirsiniz.
  • 25-04-2023, 15:06:29
    #22
    Bu işler için avukat ücreti falan bir ödemede bulundunuz mu?
  • 25-04-2023, 15:14:05
    #23
    brooklynn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işler için avukat ücreti falan bir ödemede bulundunuz mu?

    Sadece 495 TL Avukata vekalet vermek için notere ödeme yaptım onuda davayı kazandığım için iade alacağım .
  • 25-04-2023, 15:31:16
    #24
    🚀 Kurumsal SEO Ajansı 🚀
    Hocam savunma dilekçenizi paylaşırsanız faydalanabiliriz.
  • 25-04-2023, 16:06:13
    #25
    temelreis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam savunma dilekçenizi paylaşırsanız faydalanabiliriz.

    Tüketici hakları Dilekçemi ve Sonrası Tüketici Mahkemesi Dilekçemi ekledim hocam.
  • 25-04-2023, 16:24:49
    #26
    Hocam zaten hemen hemen çoğu bankanın Flex/Fix adı altında aidat verilmeyen kredi kartları var. Bu kartlara bonus, puan veya kampanyalar çok daha az oluyor.
    Ayrıca kredi kartı başvurusu yaparken aidat ücreti de sözleşmede yazıyor. Mesela Garanti bankasının kredi kartı çoğu yerde daha fazla taksit verdiği için Flex kredi kartını kullanıyorum işimi görüyor.
    Ancak yine de emsal bir karar olmuş. Elinize sağlık
  • 25-04-2023, 16:45:08
    #27
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten hemen hemen çoğu bankanın Flex/Fix adı altında aidat verilmeyen kredi kartları var. Bu kartlara bonus, puan veya kampanyalar çok daha az oluyor.
    Ayrıca kredi kartı başvurusu yaparken aidat ücreti de sözleşmede yazıyor. Mesela Garanti bankasının kredi kartı çoğu yerde daha fazla taksit verdiği için Flex kredi kartını kullanıyorum işimi görüyor.
    Ancak yine de emsal bir karar olmuş. Elinize sağlık
    Hocam haklısınız aidatlı ve aidatsız kartlar illaki oluyor benim kart aldığım zamanda bu durumlar söz konusu değildi sadece tek tip kart veriyorlardı ve senelerce de aidat aldılar banka ile konuştuğumda ise iade alıyordum geçen seneye özgü ilk defa iade alamadım ve banka bana istediğim yere şikayet edebileceğimi söyledi bu yüzden iddalaşma üzerüne konu buraya geldi ayrıca bankanında maaş müşterisiyim bu haldeyken aldılar.Umarım ileriki durumda emsal karar olur ve hiç kimseden bir ücret almazlar.