cl0ud adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekim Ayında XX Bir banka Kredi kartımdan 189 TL Aidat adı altında ücret almıştı banka ile telefon görüşmelerim ve şikayet var aracılığı ile ulaşmaya çalıştım fakat bir sonuç alamamıştım daha sonra E-Devlet Üzerinden Tüketici Haklarına başvuruda bulundum hakem heyeti ise beni haklı bularak alınan aidatın iade edilmesine karar verdi sonrası banka bu kara itiraz ederek Tüketici Mahkemsine verdi bu süreçte Avukat desteği alarak Bankanın Tüketici hakem heyeti itirazına savunma oluşturarak Bizlerde itiraz ettik Tüketici Mahkemesi ise Gerekçeli kararını açıklayarak beni haklı buldu ve bundan sonraki bu tür davalarda emsal karar oluşturdu.

https://finans.mynet.com/haber/detay...rsiniz/464309/
Tek haberle tüm haber siteleri almış. Bir yandan da en az mavi tik hizmeti kadar başarılı bir PR hocam. Olay gerçek de olsa gayet işinizi görecek bir şans olmuş.