Hocam zaten hemen hemen çoğu bankanın Flex/Fix adı altında aidat verilmeyen kredi kartları var. Bu kartlara bonus, puan veya kampanyalar çok daha az oluyor.
Ayrıca kredi kartı başvurusu yaparken aidat ücreti de sözleşmede yazıyor. Mesela Garanti bankasının kredi kartı çoğu yerde daha fazla taksit verdiği için Flex kredi kartını kullanıyorum işimi görüyor.
Ancak yine de emsal bir karar olmuş. Elinize sağlık