Hocam zaten hemen hemen çoğu bankanın Flex/Fix adı altında aidat verilmeyen kredi kartları var. Bu kartlara bonus, puan veya kampanyalar çok daha az oluyor.
Ayrıca kredi kartı başvurusu yaparken aidat ücreti de sözleşmede yazıyor. Mesela Garanti bankasının kredi kartı çoğu yerde daha fazla taksit verdiği için Flex kredi kartını kullanıyorum işimi görüyor.
Ancak yine de emsal bir karar olmuş. Elinize sağlık
Hocam haklısınız aidatlı ve aidatsız kartlar illaki oluyor benim kart aldığım zamanda bu durumlar söz konusu değildi sadece tek tip kart veriyorlardı ve senelerce de aidat aldılar banka ile konuştuğumda ise iade alıyordum geçen seneye özgü ilk defa iade alamadım ve banka bana istediğim yere şikayet edebileceğimi söyledi bu yüzden iddalaşma üzerüne konu buraya geldi ayrıca bankanında maaş müşterisiyim bu haldeyken aldılar.Umarım ileriki durumda emsal karar olur ve hiç kimseden bir ücret almazlar.