güzel bir emsal olmuş, tebrikler. yeşil yoncalı banka mı merak ettim ?
2 Harfli Bankalardan bir tanesi .
Arkadaşlar, süreç çok zor geçmedi. Siz de hakkınız olduğunu düşündüğünüz bir şeyin peşini bırakmayın. Birçok arkadaş, sürecin sıkıntılı geçtiği için hakkını aramaktan çekiniyor. Ben bir kez olsun adliyeye gitmedim, bütün süreç online olarak yürütüldü. Videoda duruşma demişim, ancak o da mahkemenin kendi için yürüttüğü bir süreç. Siz de bu süreçleri UYAP vatandaş portalından takip edebilirsiniz.