cl0ud adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kredi Kartı Aidat Davasını Kazandım.
53
●3.358
- 25-04-2023, 13:38:58Tek haberle tüm haber siteleri almış. Bir yandan da en az mavi tik hizmeti kadar başarılı bir PR hocam. Olay gerçek de olsa gayet işinizi görecek bir şans olmuş.
- 25-04-2023, 13:49:53Bu kadar büyük haber değeri olacağını tahmin etmiyordum.umutkosse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-04-2023, 13:51:47yousufe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 Harfli Bankalardan bir tanesi .
Arkadaşlar, süreç çok zor geçmedi. Siz de hakkınız olduğunu düşündüğünüz bir şeyin peşini bırakmayın. Birçok arkadaş, sürecin sıkıntılı geçtiği için hakkını aramaktan çekiniyor. Ben bir kez olsun adliyeye gitmedim, bütün süreç online olarak yürütüldü. Videoda duruşma demişim, ancak o da mahkemenin kendi için yürüttüğü bir süreç. Siz de bu süreçleri UYAP vatandaş portalından takip edebilirsiniz. - 25-04-2023, 15:14:05brooklynn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece 495 TL Avukata vekalet vermek için notere ödeme yaptım onuda davayı kazandığım için iade alacağım . - 25-04-2023, 16:06:13temelreis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüketici hakları Dilekçemi ve Sonrası Tüketici Mahkemesi Dilekçemi ekledim hocam. - 25-04-2023, 16:24:49Hocam zaten hemen hemen çoğu bankanın Flex/Fix adı altında aidat verilmeyen kredi kartları var. Bu kartlara bonus, puan veya kampanyalar çok daha az oluyor.
Ayrıca kredi kartı başvurusu yaparken aidat ücreti de sözleşmede yazıyor. Mesela Garanti bankasının kredi kartı çoğu yerde daha fazla taksit verdiği için Flex kredi kartını kullanıyorum işimi görüyor.
Ancak yine de emsal bir karar olmuş. Elinize sağlık - 25-04-2023, 16:45:08Hocam haklısınız aidatlı ve aidatsız kartlar illaki oluyor benim kart aldığım zamanda bu durumlar söz konusu değildi sadece tek tip kart veriyorlardı ve senelerce de aidat aldılar banka ile konuştuğumda ise iade alıyordum geçen seneye özgü ilk defa iade alamadım ve banka bana istediğim yere şikayet edebileceğimi söyledi bu yüzden iddalaşma üzerüne konu buraya geldi ayrıca bankanında maaş müşterisiyim bu haldeyken aldılar.Umarım ileriki durumda emsal karar olur ve hiç kimseden bir ücret almazlar.aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
