Hangi Arabayı Kullanıyorsunuz ?
68
●4.228
- 26-04-2023, 19:59:58Hocam opelin hangi modelini kullandınız opel Corsa ile hyundai i20 arasında kaldım.msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2023, 20:03:15Üyeliği durdurulduBen şöyle diym yeni Opel Corsa 1.3 olması lazim çok iyi yani i20 den daha konforlu ve tok duruyor . İkisininde 2. Eli hızlı hatta i20 fiyat performans olarak dhaa hızlı al sat yapılabiliyor ama bana sorsan Corsa tercih ederimelyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2023, 20:09:09Crossland x hocam. Sahsi kanaatim cok iyi oldugu. Ben ailemle en cok bunu kiraladim ve kullandim. Aylik vb.elyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hacmi cekisi konforu bence çok iyi
Bunun disinda eski arabam corsa idi hala gozumde tüter. Imkanim.olsa gözümu kirpmadan corsa alirim ki son modelleri cok cok iyi. Servis arkadasim bile corsanin bakimdan bakima geldigi söylüyor