Hangi Arabayı Kullanıyorsunuz ?
68
●4.228
- 24-04-2023, 12:37:59Dizel mi hocam benzin turbolu olan mı?MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-04-2023, 12:39:34Benzinli. Bayi çıkışlı LPG var.Monster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-04-2023, 14:36:59Opel Astra 2019 1.4 Turbo çok memnunum 80.000 km yol yaptım bakım harici sanayiye girmedim