Konu
Hangi Arabayı Kullanıyorsunuz ?
26-04-2023, 19:52:53
#65
F3rh4t
Üyeliği durduruldu
2012 A4
2012 Rocco
2022 Doblo extreme
Eğer 600 e alıp 1200 e satmasalardi Rocco ve A4 verip i20n yada fk8 type r düşünüyordum ama onlarda 1.5 milyonu geçtiler
Bayiye gelirse 2023 i20n e bayi fiyatınin üzerine şişirilmiş şekilde alacak kismetse