Hocam opelin hangi modelini kullandınız opel Corsa ile hyundai i20 arasında kaldım.
Crossland x hocam. Sahsi kanaatim cok iyi oldugu. Ben ailemle en cok bunu kiraladim ve kullandim. Aylik vb.
Hacmi cekisi konforu bence çok iyi
Bunun disinda eski arabam corsa idi hala gozumde tüter. Imkanim.olsa gözümu kirpmadan corsa alirim ki son modelleri cok cok iyi. Servis arkadasim bile corsanin bakimdan bakima geldigi söylüyor