• 21-04-2023, 22:15:08
    #1
    Merhaba, TİSS üzerinden "bayram tebrik mesajı"nı şikayet edebilir miyiz? Bir milletvekili adayı izinsiz mesaj göndermiş, yani reklam kokuyor açıkçası Ama merak ettim şikayet etsek bir şey çıkar mı
  • 21-04-2023, 22:15:47
    #2
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    https://iys.org.tr/
  • 21-04-2023, 22:16:26
    #3
    yunusemrefindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyla alakası nedir
  • 21-04-2023, 22:17:05
    #4
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    Softien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyla alakası nedir
    Gidip Ordan Kapatabilirsin Konu İle Alakası budur.
  • 21-04-2023, 22:17:07
    #5
    Ben zamanında Berat albayrak için bayağı uğraştım bir şey bulamamıştım.
  • 21-04-2023, 22:19:45
    #6
    yunusemrefindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gidip Ordan Kapatabilirsin Konu İle Alakası budur.
    Tamam da nereden kapatacağımı sormadım, zaten özellikle de belirttim konuda izin vermedim diye, zaten adam isim soyisim başlıkla atmış İYS'de gözükmez.
  • 21-04-2023, 22:20:15
    #7
    Üyeliği durduruldu
    KVKK açısından EĞER Kİ , bizzat tarafınızdan verilmedi , VE/VEYA farkında olmadan birşeyleri OK derken telefon numaranız kayıt sistemine geçti ise birşey çıkmaz.

    DİĞER YANDAN ; değil millet vekili , kim olursa olsun , (eğer siz kendinizden %100 emin iseniz) siz telefon numaranızı vermediyseniz , açık rıza göstermediyseniz 6658 Sayılı KVKK kanun kapsamında KVKK KURUMUNA şikayette bulunabilirsiniz.

    ŞİKAYET EDİLİNCE NE OLACAK : siz , vatandaş olarak herhangi bir ödül yada tazminat almıyor/alamıyorsunuz. KVKK kurumu , size sms atan firmayı / kişiyi haksız bulursa minumum 30K dan başlayan idari para cezası keser , bunu en kısa sürede vergi borcu olarak tahsil eder ve devlet hazinesine işler.

    MANTIKEN ; siz gibi yüzler,onbinler,yüzbinler şikayet eder ve de her birine ceza kesilirse adımın da / firmanın da iflahı kesilir ve bir daha böyle sms atmaz.

    www.kvkkuzmani.com.tr iyi bayramlar diledi :-)
  • 21-04-2023, 22:24:49
    #8
    interaktifhzmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KVKK açısından EĞER Kİ , bizzat tarafınızdan verilmedi , VE/VEYA farkında olmadan birşeyleri OK derken telefon numaranız kayıt sistemine geçti ise birşey çıkmaz.

    DİĞER YANDAN ; değil millet vekili , kim olursa olsun , (eğer siz kendinizden %100 emin iseniz) siz telefon numaranızı vermediyseniz , açık rıza göstermediyseniz 6658 Sayılı KVKK kanun kapsamında KVKK KURUMUNA şikayette bulunabilirsiniz.

    ŞİKAYET EDİLİNCE NE OLACAK : siz , vatandaş olarak herhangi bir ödül yada tazminat almıyor/alamıyorsunuz. KVKK kurumu , size sms atan firmayı / kişiyi haksız bulursa minumum 30K dan başlayan idari para cezası keser , bunu en kısa sürede vergi borcu olarak tahsil eder ve devlet hazinesine işler.

    MANTIKEN ; siz gibi yüzler,onbinler,yüzbinler şikayet eder ve de her birine ceza kesilirse adımın da / firmanın da iflahı kesilir ve bir daha böyle sms atmaz.

    www.kvkkuzmani.com.tr iyi bayramlar diledi :-)
    Evet açık rıza göstermedim ama içerik direkt reklam değil ondan ötürü tereddüt etmiştim. Şikayet edelim belki sonuç çıkar.