Ama merak ettim şikayet etsek bir şey çıkar mı
Bayram Tebrik Mesajı SMS Şikayeti Hk.
7
●248
- 21-04-2023, 22:16:26Konuyla alakası nediryunusemrefindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2023, 22:17:05Gidip Ordan Kapatabilirsin Konu İle Alakası budur.Softien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2023, 22:19:45Tamam da nereden kapatacağımı sormadım, zaten özellikle de belirttim konuda izin vermedim diye, zaten adam isim soyisim başlıkla atmış İYS'de gözükmez.yunusemrefindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2023, 22:20:15Üyeliği durdurulduKVKK açısından EĞER Kİ , bizzat tarafınızdan verilmedi , VE/VEYA farkında olmadan birşeyleri OK derken telefon numaranız kayıt sistemine geçti ise birşey çıkmaz.
DİĞER YANDAN ; değil millet vekili , kim olursa olsun , (eğer siz kendinizden %100 emin iseniz) siz telefon numaranızı vermediyseniz , açık rıza göstermediyseniz 6658 Sayılı KVKK kanun kapsamında KVKK KURUMUNA şikayette bulunabilirsiniz.
ŞİKAYET EDİLİNCE NE OLACAK : siz , vatandaş olarak herhangi bir ödül yada tazminat almıyor/alamıyorsunuz. KVKK kurumu , size sms atan firmayı / kişiyi haksız bulursa minumum 30K dan başlayan idari para cezası keser , bunu en kısa sürede vergi borcu olarak tahsil eder ve devlet hazinesine işler.
MANTIKEN ; siz gibi yüzler,onbinler,yüzbinler şikayet eder ve de her birine ceza kesilirse adımın da / firmanın da iflahı kesilir ve bir daha böyle sms atmaz.
www.kvkkuzmani.com.tr iyi bayramlar diledi :-) - 21-04-2023, 22:24:49Evet açık rıza göstermedim ama içerik direkt reklam değil ondan ötürü tereddüt etmiştim. Şikayet edelim belki sonuç çıkar.interaktifhzmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle