Merhaba, TİSS üzerinden "bayram tebrik mesajı"nı şikayet edebilir miyiz? Bir milletvekili adayı izinsiz mesaj göndermiş, yani reklam kokuyor açıkçası Ama merak ettim şikayet etsek bir şey çıkar mı