KVKK açısından EĞER Kİ , bizzat tarafınızdan verilmedi , VE/VEYA farkında olmadan birşeyleri OK derken telefon numaranız kayıt sistemine geçti ise birşey çıkmaz.
DİĞER YANDAN ; değil millet vekili , kim olursa olsun , (eğer siz kendinizden %100 emin iseniz) siz telefon numaranızı vermediyseniz , açık rıza göstermediyseniz 6658 Sayılı KVKK kanun kapsamında KVKK KURUMUNA şikayette bulunabilirsiniz.
ŞİKAYET EDİLİNCE NE OLACAK : siz , vatandaş olarak herhangi bir ödül yada tazminat almıyor/alamıyorsunuz. KVKK kurumu , size sms atan firmayı / kişiyi haksız bulursa minumum 30K dan başlayan idari para cezası keser , bunu en kısa sürede vergi borcu olarak tahsil eder ve devlet hazinesine işler.
MANTIKEN ; siz gibi yüzler,onbinler,yüzbinler şikayet eder ve de her birine ceza kesilirse adımın da / firmanın da iflahı kesilir ve bir daha böyle sms atmaz.
www.kvkkuzmani.com.tr iyi bayramlar diledi :-)