interaktifhzmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KVKK açısından EĞER Kİ , bizzat tarafınızdan verilmedi , VE/VEYA farkında olmadan birşeyleri OK derken telefon numaranız kayıt sistemine geçti ise birşey çıkmaz.

DİĞER YANDAN ; değil millet vekili , kim olursa olsun , (eğer siz kendinizden %100 emin iseniz) siz telefon numaranızı vermediyseniz , açık rıza göstermediyseniz 6658 Sayılı KVKK kanun kapsamında KVKK KURUMUNA şikayette bulunabilirsiniz.

ŞİKAYET EDİLİNCE NE OLACAK : siz , vatandaş olarak herhangi bir ödül yada tazminat almıyor/alamıyorsunuz. KVKK kurumu , size sms atan firmayı / kişiyi haksız bulursa minumum 30K dan başlayan idari para cezası keser , bunu en kısa sürede vergi borcu olarak tahsil eder ve devlet hazinesine işler.

MANTIKEN ; siz gibi yüzler,onbinler,yüzbinler şikayet eder ve de her birine ceza kesilirse adımın da / firmanın da iflahı kesilir ve bir daha böyle sms atmaz.

www.kvkkuzmani.com.tr iyi bayramlar diledi :-)
Evet açık rıza göstermedim ama içerik direkt reklam değil ondan ötürü tereddüt etmiştim. Şikayet edelim belki sonuç çıkar.