• 21-04-2023, 13:07:56
    #1
    Vodafone'den yeni hat aldım geçen hafta eve gelip kullandım ve kendi cebimde unutup dışarı çıktım, eve geldiğimde ise bir daha bulamadım. Yeni kart içinde 67 TL ödedim, bu paranın günümüzde pek bir önemi yok ama boş bir şey için ödemek ve parayı havaya atmak tüm miktarlardan daha çok koyuyor. Eğer sim kartımı kaybetmeseydim. forumdan bir E-Book daha alıp paramı katlamaya devam edebilirdim.
    • Ghostcastle
    • EmreNN
    • ByMaDaK
    Ghostcastle, EmreNN ve ByMaDaK bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 21-04-2023, 13:15:08
    #2
    Bu ülkede gsm operatörleri kendilerine ait olmayan teknolojilerin reklamlarıyla yıllardır absürt fiyatlara paketler, taksitli cihazlar satıyor, cebi dolan kesim türlü yolsuzluklarla bu şirketlerde yer sahibi olan kişiler. Hatlara, kartlara, paketlere bu kadar yüksek para vermek mantıklı değil. 20 yıldır aynı hızlarda rezil internet hızları pazarlamaya devam ediyorlar, insan gider altyapıya doğru düzgün yatırım yapar.

    Her afette iletişim sorunu yaşanır, milletimizin yanındayız mesajı atarlar ama sorunu günlerce çözemezler.
    İstanbul gibi megakentlerde türlü türlü yerde telefonunuz çekmez.
    Saçma sapan numaralardan sms, arama alırsınız bunları filtreleyemez.
    Sürekli telefonun kilit ekranında sim kart menüsünden evet - hayır bildirimi alırsınız yanlışlıkla bir şeylere abone olup para bayılırsınız.
    Evi yıkılmış insanlara faturanız 1 ay ertelendi ayağı çekerler, yahu hizmet veremiyorsun ne faturası?

    2 ay sonra sözleşmem bitiyor ve paketi üç katı fiyata çıkarmışlar yahu el insaf.
  • 21-04-2023, 13:16:42
    #3
    Bence sen bugün öğle yemeği yeme paranı katlamaya devam et kanka
  • 21-04-2023, 13:17:48
    #4
    Kurumsal PLUS
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vodafone'den yeni hat aldım geçen hafta eve gelip kullandım ve kendi cebimde unutup dışarı çıktım, eve geldiğimde ise bir daha bulamadım. Yeni kart içinde 67 TL ödedim, bu paranın günümüzde pek bir önemi yok ama boş bir şey için ödemek ve parayı havaya atmak tüm miktarlardan daha çok koyuyor. Eğer sim kartımı kaybetmeseydim. forumdan bir E-Book daha alıp paramı katlamaya devam edebilirdim.
    E BOOK bende aldım ama hiç para katlayamadim hocam
  • 21-04-2023, 13:18:12
    #5
    OsmanWolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence sen bugün öğle yemeği yeme paranı katlamaya devam et kanka
    1TL'den milyoner olma e-book
    • ByMaDaK
    ByMaDaK bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-04-2023, 13:18:36
    #6
    Ghostcastle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E BOOK bende aldım ama hiç para katlayamadim hocam
    İroni amaçlı ekledim hocam
    • Ghostcastle
    Ghostcastle bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-04-2023, 13:20:27
    #7
    Ucuzmuş.
    Turkcell'de 300 küsürdü
  • 21-04-2023, 13:21:20
    #8
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ucuzmuş.
    Turkcell'de 300 küsürdü
    430 tl hat ücreti + 67 kayıp ücreti koydu hocam, küçücük şeylerde çabuk kayboluyor.
  • 21-04-2023, 13:23:27
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    430 tl hat ücreti + 67 kayıp ücreti koydu hocam, küçücük şeylerde çabuk kayboluyor.
    Turkcell'de ek/kayıp sim kart bedeli 300 küsür. Hat ücreti almış başını gidiyor zaten. Zannedersin hisse alıyorsun