• 21-04-2023, 13:25:48
    #10
    2 sene once o parayı vermıstım 400-500 tl olmadıgına sükret hocam, paranın kıymetı yok
  • 21-04-2023, 13:58:20
    #11
    Her gsm operatöründe olan bir şey bu ve kaybolmaması gerek zaten normal şartlarda çünkü telefonun içinde bulunmalı ve cebinde unutmamalıydın dikkatli olmak gerek yapacak bir şey yok.
  • 21-04-2023, 14:01:20
    #12
    xCafune adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her gsm operatöründe olan bir şey bu ve kaybolmaması gerek zaten normal şartlarda çünkü telefonun içinde bulunmalı ve cebinde unutmamalıydın dikkatli olmak gerek yapacak bir şey yok.
    Hocam 3 tane sim kartın olup telefon 2 tane kabul ediyorsa yapacak bişey yok cepte unutmak da unutkanlık
  • 21-04-2023, 14:02:49
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 3 tane sim kartın olup telefon 2 tane kabul ediyorsa yapacak bişey yok cepte unutmak da unutkanlık
    eSim varsa telefonda,onu kullanabilirsin.