xCafune adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her gsm operatöründe olan bir şey bu ve kaybolmaması gerek zaten normal şartlarda çünkü telefonun içinde bulunmalı ve cebinde unutmamalıydın dikkatli olmak gerek yapacak bir şey yok.
Hocam 3 tane sim kartın olup telefon 2 tane kabul ediyorsa yapacak bişey yok cepte unutmak da unutkanlık