Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 3 tane sim kartın olup telefon 2 tane kabul ediyorsa yapacak bişey yok cepte unutmak da unutkanlık
eSim varsa telefonda,onu kullanabilirsin.