Bu ülkede gsm operatörleri kendilerine ait olmayan teknolojilerin reklamlarıyla yıllardır absürt fiyatlara paketler, taksitli cihazlar satıyor, cebi dolan kesim türlü yolsuzluklarla bu şirketlerde yer sahibi olan kişiler. Hatlara, kartlara, paketlere bu kadar yüksek para vermek mantıklı değil. 20 yıldır aynı hızlarda rezil internet hızları pazarlamaya devam ediyorlar, insan gider altyapıya doğru düzgün yatırım yapar.

Her afette iletişim sorunu yaşanır, milletimizin yanındayız mesajı atarlar ama sorunu günlerce çözemezler.
İstanbul gibi megakentlerde türlü türlü yerde telefonunuz çekmez.
Saçma sapan numaralardan sms, arama alırsınız bunları filtreleyemez.
Sürekli telefonun kilit ekranında sim kart menüsünden evet - hayır bildirimi alırsınız yanlışlıkla bir şeylere abone olup para bayılırsınız.
Evi yıkılmış insanlara faturanız 1 ay ertelendi ayağı çekerler, yahu hizmet veremiyorsun ne faturası?

2 ay sonra sözleşmem bitiyor ve paketi üç katı fiyata çıkarmışlar yahu el insaf.