Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vodafone'den yeni hat aldım geçen hafta eve gelip kullandım ve kendi cebimde unutup dışarı çıktım, eve geldiğimde ise bir daha bulamadım. Yeni kart içinde 67 TL ödedim, bu paranın günümüzde pek bir önemi yok ama boş bir şey için ödemek ve parayı havaya atmak tüm miktarlardan daha çok koyuyor. Eğer sim kartımı kaybetmeseydim. forumdan bir E-Book daha alıp paramı katlamaya devam edebilirdim.
E BOOK bende aldım ama hiç para katlayamadim hocam