• 13-04-2023, 21:46:56
    #1
    Selamlar hocalarım. Uzun süredir çadırımı yenilemek istiyordum. Bugün o malum günün geldiğini düşündüm decathlon’a gittim. Linkte gördüğünüz çadırı aldım. Var mıdır daha önce bu çadırı kullanan? Biraz ağır bir çadır ama çok kullanışlıya benziyor.

    https://www.decathlon.com.tr/p/3-kis...796?mc=8641758
  • 13-04-2023, 21:50:55
    #2
    çadırın cebe sığan modeli var mı acaba cebe sıgan çanta gibi
  • 13-04-2023, 21:52:10
    #3
    Güle güle kullanın benimde gözüme çarpıyordu gördükçe çok güzel çadırları var ..
  • 13-04-2023, 21:57:35
    #4
    Selam olsun,

    Bende almıştım bu çadırdan, bahçeye kurdum arada takılıyorum
    Fresh Black olayına aldanma derim.
    Çadır genel olarak güzel ama fresh black diyerek güneşin altına kurarsan çadırın içinde omlet olursun.
    Yaptığım ölçümde dışarısı ile içerisi arasında en fazla 3 4 derece fark oluyor.
    Bahar aylarında kullanınca kraldır.
    Gerçi Black özelliği çok başarılı gündüz bile karanlık bir ortam sağlıyor.

    Genel olarak memnunum su testini çok kez yaptım, sağlam yağışlarda da kaldım su geçirmez.
    Isı olarak sıcak soğuk olduğu gibi geçiyor.

    Taşıması, kurulması, malzemesi fiyatına göre başarılı.
    Ben sadece kazıklarını beğenmedim.
  • 13-04-2023, 22:01:02
    #5
    Bende 4.1 olanından aldım 3 hafta önce 500 tl daha indirimliydi. Deprem falanda düşünüyorsanız biraz daha geniş alsaydınız ben o mantıkla aldım 4.1 family. Genel olarak en kaliteli bu marka ve husky.
  • 13-04-2023, 22:17:32
    #6
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çadırın cebe sığan modeli var mı acaba cebe sıgan çanta gibi
    Keşke hocam

    Nakrufian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güle güle kullanın benimde gözüme çarpıyordu gördükçe çok güzel çadırları var ..
    Vallahi öyle hocam. Borçlanmadan alınmayacaktı bir adım atalım dedik.

    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    Bende almıştım bu çadırdan, bahçeye kurdum arada takılıyorum
    Fresh Black olayına aldanma derim.
    Çadır genel olarak güzel ama fresh black diyerek güneşin altına kurarsan çadırın içinde omlet olursun.
    Yaptığım ölçümde dışarısı ile içerisi arasında en fazla 3 4 derece fark oluyor.
    Bahar aylarında kullanınca kraldır.
    Gerçi Black özelliği çok başarılı gündüz bile karanlık bir ortam sağlıyor.

    Genel olarak memnunum su testini çok kez yaptım, sağlam yağışlarda da kaldım su geçirmez.
    Isı olarak sıcak soğuk olduğu gibi geçiyor.

    Taşıması, kurulması, malzemesi fiyatına göre başarılı.
    Ben sadece kazıklarını beğenmedim.
    Çok teşekkürler hocam deneyimlerinizi paylaştığınız için. Havalandırma durumu nasıl? Biraz kapalı geldi bize.

    TurkGladio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 4.1 olanından aldım 3 hafta önce 500 tl daha indirimliydi. Deprem falanda düşünüyorsanız biraz daha geniş alsaydınız ben o mantıkla aldım 4.1 family. Genel olarak en kaliteli bu marka ve husky.
    Hocam aşırı pahalanmış. Bizim daha önce aldığımız ürünlere bakınca yatırım yapmışız dedik. Biz iki kişi için aldık hocam. Ek bir çadır daha var zaten.
  • 13-04-2023, 22:25:25
    #7
    Havalandırması gayet yeterli bir sıkıntı yok.
    Sadece sıcak ve soğukta iyi değil dediğim gibi bahar çadırı.
  • 13-04-2023, 22:34:02
    #8
    bunu değilde 2 kişilik aldım hocam, iflah olmaz bir balık ve kamp severim, genel olarak hepsinin kurulumu aynı sopalı sistem kurulumu 5 dk bile sürmüyor, decathlonunda malları güzel, matını ser tulumunu giy uyurken hiç bişey olmaz hocam
  • 13-04-2023, 22:34:47
    #9
    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Havalandırması gayet yeterli bir sıkıntı yok.
    Sadece sıcak ve soğukta iyi değil dediğim gibi bahar çadırı.
    Teşekkürler hocam vallahi kullanmış birinden yorum duymak çok işimize yaradı.