Bende 4.1 olanından aldım 3 hafta önce 500 tl daha indirimliydi. Deprem falanda düşünüyorsanız biraz daha geniş alsaydınız ben o mantıkla aldım 4.1 family. Genel olarak en kaliteli bu marka ve husky.