çadırın cebe sığan modeli var mı acaba cebe sıgan çanta gibi
Keşke hocam
Güle güle kullanın benimde gözüme çarpıyordu gördükçe çok güzel çadırları var ..
Vallahi öyle hocam. Borçlanmadan alınmayacaktı bir adım atalım dedik.
Selam olsun,
Bende almıştım bu çadırdan, bahçeye kurdum arada takılıyorum

Fresh Black olayına aldanma derim.
Çadır genel olarak güzel ama fresh black diyerek güneşin altına kurarsan çadırın içinde omlet olursun.
Yaptığım ölçümde dışarısı ile içerisi arasında en fazla 3 4 derece fark oluyor.
Bahar aylarında kullanınca kraldır.
Gerçi Black özelliği çok başarılı gündüz bile karanlık bir ortam sağlıyor.
Genel olarak memnunum su testini çok kez yaptım, sağlam yağışlarda da kaldım su geçirmez.
Isı olarak sıcak soğuk olduğu gibi geçiyor.
Taşıması, kurulması, malzemesi fiyatına göre başarılı.
Ben sadece kazıklarını beğenmedim.
Çok teşekkürler hocam deneyimlerinizi paylaştığınız için. Havalandırma durumu nasıl? Biraz kapalı geldi bize.
Bende 4.1 olanından aldım 3 hafta önce 500 tl daha indirimliydi. Deprem falanda düşünüyorsanız biraz daha geniş alsaydınız ben o mantıkla aldım 4.1 family. Genel olarak en kaliteli bu marka ve husky.
Hocam aşırı pahalanmış. Bizim daha önce aldığımız ürünlere bakınca yatırım yapmışız dedik. Biz iki kişi için aldık hocam. Ek bir çadır daha var zaten.