Selam olsun,

Bende almıştım bu çadırdan, bahçeye kurdum arada takılıyorum
Fresh Black olayına aldanma derim.
Çadır genel olarak güzel ama fresh black diyerek güneşin altına kurarsan çadırın içinde omlet olursun.
Yaptığım ölçümde dışarısı ile içerisi arasında en fazla 3 4 derece fark oluyor.
Bahar aylarında kullanınca kraldır.
Gerçi Black özelliği çok başarılı gündüz bile karanlık bir ortam sağlıyor.

Genel olarak memnunum su testini çok kez yaptım, sağlam yağışlarda da kaldım su geçirmez.
Isı olarak sıcak soğuk olduğu gibi geçiyor.

Taşıması, kurulması, malzemesi fiyatına göre başarılı.
Ben sadece kazıklarını beğenmedim.