serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Havalandırması gayet yeterli bir sıkıntı yok.
Sadece sıcak ve soğukta iyi değil dediğim gibi bahar çadırı.
Teşekkürler hocam vallahi kullanmış birinden yorum duymak çok işimize yaradı.