• 13-04-2023, 07:21:49
    #1
    Bir kaç akşamdır iftarları mecburen dışarda yapıyoruz inanılmaz olaylara şahit oluyorum.

    Ramazan ayı demek paylaş demek, yardımlaşmak demek, dayanışma demektir. Ama bu restaurant sahipleri gerçekten bizimle dalgamı geçiyorlar ?

    İftarda bir lokantaya girip iftarı orda yapayım diye düşünüyorsanız eyvahlar olsun, zorunlu olarak o Fix Menü diye adlandırılan akıl oyunlarıyla donatılmış menü dışında sipariş veremiyorsunuz.

    İşin garip tarafı ramazan ayı dışındaki tüm zamanlarda İkram diye tabir edilen mezelerin bir çoğu zaten veriliyor neyin iftarliyeği, neyin başlangıçları bunlar tamamen fiyatı şişirmek maksadıyla yapılmış kurnazlıklardan başka birşey değil.

    Bu restaurantların ramazan ayının anlam ve öneminden çıktığı bariz bir gerçek artık ülkemizde.

    Örnek bir ramazan menüsü restaurant adını ve adresini kaldırdım;

  • 13-04-2023, 07:34:46
    #2
    100 liraya sadece kebap ye paşalar gibi doyarsın gerisine gerek yok ıvır zıvır şeyler.
  • 13-04-2023, 07:36:29
    #3
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 liraya sadece kebap ye paşalar gibi doyarsın gerisine gerek yok ıvır zıvır şeyler.
    İftar saatinde öyle birşey yapamıyorsunuz zaten problem orada neredeyse iftar saatine yakın 10 restaurant gezmişimdir, Fix diye adlandırılan menü dışında sipariş veremiyorsunuz.
  • 13-04-2023, 07:37:05
    #4
    İftar menülerinin tamamının yenmesi mümkün değil fiyat şişirtiliyor.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 13-04-2023, 07:53:59
    #5
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    Bizim burada ahi sofrası diye bir dükkan var, çorba pilav yemek tatlı 60 tl ye yiyorsunuz hocam aynı ev yemeği gibi lezzetli.
  • 13-04-2023, 08:09:13
    #6
    Pek çok yerde ikram olarak gelen şeyleri menüye yazmaları aşırı komik
  • 13-04-2023, 08:23:47
    #7
    Ramazanda kime g*mecekler mecbur adamlarda haklı
  • 13-04-2023, 08:28:44
    #8
    Gün boyu satamadığını akşam oruç tutana geçiriyor.
  • 13-04-2023, 08:31:00
    #9
    Hocam restoranlar, lokantalar vs ramazan ayını bol para kazanma ayı olarak görüyorlar. Buradan kazandığını belki 1 yıla yayıyor. İyi bir şey mi değil ama farklı davrananı da görmedim. Eee paylaşma, yardımlaş, dayanışma diye sorarsanız onları boş geçin hocam onlar eskidendi.