100 liraya sadece kebap ye paşalar gibi doyarsın gerisine gerek yok ıvır zıvır şeyler.
İftar saatinde öyle birşey yapamıyorsunuz zaten problem orada neredeyse iftar saatine yakın 10 restaurant gezmişimdir, Fix diye adlandırılan menü dışında sipariş veremiyorsunuz.